Prekių kategorijos

Elektrostimuliacija

Recent blog posts

ELEKTROSTIMULIACINIŲ TRENIRUOČIŲ NAUDA

Treniravimasis naudojant elektrostimuliatorių turi daug privalumų. Juos vardinant, susidaro ilgas ir įdomus teigiamų poveikių sąrašas. Šis sąrašas yra labai svarbus, kadangi visi šie privalumai nėra reikšmingi tik kiekvienas atskirai: tai visų teigiamų efektų, gaunamų kiekvieną kartą naudojantis elektrostimuliatoriumi, visuma. Jie bendrai ir suteikia elektrostimuliacijai tokį didelį veiksmingumą. 

Skaityti daugiau

ELEKTROS IMPULSŲ ELEKTROSTIMULIATORIUJE SAVYBĖS

Elektros impulsas turi daugybę jį apibrėžiančių savybių - keičiant bet kurį iš žemiau išvardintų parametrų, gausime vienokio ar kitokio tipo sroves. Turėdami šią galimybę, galime nuspręsti, kurias raumenines skaidulas stiprinsime - greitąsias ar lėtąsias, o galbūt abi iš karto; ar sieksime atpalaiduojančio, ar stimuliuojančio poveikio, ar norėsime vystyti pasipriešinimą, greitį, ar skatinti vaskuliarizaciją. 

Skaityti daugiau

ELEKTROSTIMULIACIJA. ĮVADAS.

Senovės Graikijoje, atletai būdavo maitinami elniena, kad per varžybas bėgtų greičiau. Dabar mes jau žinome, jog tai niekaip negalėjo paveikti jų bėgimo greičio. Tačiau šiandien galime garantuoti - kelerių metų bėgyje, XXI a. sportininkai susimąstys, kodėl, turėdami visas modernias priemones, nesinaudojo elektrostimuliacija, kad pagerintų savo rezultatus?

Skaityti daugiau

RAUMENINĖ STIMULIACIJA. DAŽNIŲ TIPAI IR POVEIKIS

Mes apytiksliai numanome, kokių rezultatų galime pasiekti įprastose sportinėse treniruotėse. Jei nusprendžiame bėgti lenktynėse, žinome, jog yra tam tikra trukmė, per kurią atliksime didžiąją dalį darbo; kreipsime dėmesį į aerobinį pasipriešinimą. Jei norėsime pagerinti rezultatus, tam tikrą laiko dalį skirsime vystyti stiprumui. Viskas vyksta taip pat, jeigu nusprendžiame fizinį pasiruošimą bet kuriai sporto šakai ar varžyboms atlikti naudodamiesi elektrostimuliatoriumi. Tai galime daryti be jokių iškylančių sunkumų, jei žinosime, jog turime taikyti įvairias dažnio amplitudes, leidžiančias sukurti specifinį impulsą, veikiantį raumenį maksimaliai veiksmingai.

Skaityti daugiau

KOKYBIŠKO ELEKTROSTIMULIATORIAUS PROGRAMOS

Kiekvienas elektrostimuliatorius turi integruotą individualią programų seriją. Pateikiame Jums programų seriją, siūlomą T-ONE EVO II elektrostimuliatoriaus, kuris, mūsų požiūriu, yra geriausias elektrostimuliatorius, pasižymintis puikiu kainos ir kokybės santykiu.

Skaityti daugiau

STANDARTINĖS KOKYBIŠKO ELEKTROSTIMULIATORIAUS PROGRAMOS

Pirmiausia pamėginsime užfiksuoti ir apibrėžti tokias pagrindines sąvokas, kaip elektrostimuliacija, intensyvumas bei skirtingi impulsų tipai: atpalaidavimas, apšilimas, drenažas, TENS ir t.t. , kad vėliau galėtume išsamiai paaiškinti, kurie programų modeliai yra labiausiai rekomenduojami ir dažniausiai randami geriausiuose elektrostimuliatoriuose. 

Skaityti daugiau

T.E.N.S. PROGRAMOS / REABILITACIJA

Elektrostimuliatorius yra aukšto pajėgumo analgetikas, malšinantis skausmą, tapusį daugelio ligų rodikliu. Didžioji dalis programų  A1-A16 sekcijose yra natūralūs analgetikai. Perskaitykite šią instrukciją prieš naudodamiesi elektrostimuliatoriumi. ATMINKITE, JOG SKAUSMAS YRA SIGNALAS: prieš naudodamiesi elektrostimuliatoriumi, identifikuokite negalavimą kartu su gydytojo pagalba. “TENS” neurostimuliacija (tai akronimas, šifruojamas, kaip Transkutaninis Elektrinis Nervo Stimuliavimas) yra terapinė technika, naudojama skausmo, sukeliamo įvairių patologijų, malšinimo tikslais. Šių srovių efektyvumas gydant kasdienius negalavimus, sukeliančius skausmą, yra įrodytas, gydant šiuos sutrikimus: kaklo skausmai, degeneracinis osteoartritas, mialgija, neuritas, nugaros skausmai, periartritas, sunkumas kojose, raumenų silpnumas, ir tai tėra keli pavyzdžiai.

Skaityti daugiau

Dvigalvio žasto raumens (bicepso) elektrostimuliacija

Norint atlikti procedūrą, galima naudoti du didesnius arba keturis mažesnius elektrodus. Proksimalinių elektrodų pora yra dėstoma prie raumens centro maždaug pažasties aukštyje. Distaliniai elektrodai dėstomi virš raumens maždaug 5-8cm aukštyje virš alkūnės sąnario. 

Skaityti daugiau

Deltinio raumens elektrostimuliacija

Išdėstykite du elektrodus prie raumens centro ir du elektrodus prie jungiamosios raumens vietos, kad būtų stimuliuojamos šoninė, priekinė ir užpakalinė raumens dalys. 

Norėdami stimuliuoti visą deltinį raumenį, klijuokite proksimalinus elektrodus priekinėje, šoninėje ir užpakalinėje raumens dalyse, o distalinius - raumenų dalių jungtyse..

 

Priklausomai nuo praktikuojamos sporto šakos bei treniruočių tvarkaraščio, išsirinkite Jums labiausiai tinkamą stimuliacijos metodą.

Skaityti daugiau

Vidinių (pritraukiamųjų) šlaunies raumenų stimuliacija

Išdėstykite proksimalinius elektrodus 8-10cm aukštyje virš gaktos srities, ant pritraukiamųjų raumenų, o distalinius elektrodus klijuokite virš klubo pritraukiamųjų raumenų.

 

Po pradinių sesijų galėsite išdėstyti elektrodus tiksliau, tad galėsite pajusti patogius ir stiprius raumenų sutraukimus.

Skaityti daugiau

Plačiojo nugaros raumens (Latissimus Dorsi) elektrostimuliacija

Yra keli elektrodų išdėstymo būdai. Vienas iš jų - elektrodus išdėstyti tarp raumens centro ir jungiamosios dalies. Turiėdami omenyje didelį raumens užimamą plotą, du elektrodus klijuokite statmenai septintajam nugaros slanksteliui, slankstelio aukštyje. Likusius, distalinius elektrodus klijuokite tokioje pačioje pozicijoje, tačiau statmenai dvyliktam nugaros slanksteliui, slankstelio aukštyje.

Skaityti daugiau

Krūtinės raumens elektrostimuliacija

Krūtinės raumens elektrostimuliacija gali būti atliekama daugybe skirtingų būdų. Mes rekomenduojame nuotraukoje pavaizduotą elektrodų išdėstymą: išdėstykite elektrodus virš judinamų raumenų vietų. Klijuokite pirmąją elektrodų porą: vieną elektrodą dėkite arčiau pažasties, o kitą - penkiais centimetrais aukščiau, ties kaklu. Klijuokite antrąją elektrodų porą: vieną elektrodą dėkite prie krūtinkaulio, o kitą - virš krūtinės.

Skaityti daugiau

Tiesiojo pilvo raumens (Rectus Abdominis) elektrostimuliacija

Pradėkite procedūrą išdėstydami pirmąją elektrodų porą tarp bambos ir apatinių šonkaulių, o antrąją - po bamba, tame pačiame aukštyje, kaip klubų kaulų viršūnės.

Yra kelios alternatyvios elektrodų pozicijos, tačiau reikia atkreipti dėmesį į raumens audinio kryptį ir turėti omenyje raumens fiziologiją.

Jei naudojamas prietaisas turi daugiau kanalų, elektrodų kiekį galima didinti. Tai suaktyintų neuroraumeninę stimuliaciją ir uždengtų didesnę raumens audinio dalį.

Skaityti daugiau

Skersinio pilvo raumens (Transversus Abdominis) elektrostimuliacija

Norint pasiekti tiksliausių skersinio raumens elektrostimuliacijos rezultatų, elektrodai gali būti dėstomi keliais skirtingais būdais. Mes rekomenduojame pirmąją elektrodų porą išdėstyti prie raumens pradžios, klijuojant vieną elektrodą po apatiniais šonkauliais, o kitą - keliais centimetrais žemiau. Distalinius elektrodus dėstykite paraleliai jau priklijuotiems, virš Baltosios linijos (Linea alba). Rekomenduojame naudotis keturių kanalų prietaisu, arba turinčiu mažiau kanalų galingu prietaisu, leidžiančiu prijungti papildomus elektrodus.

Skaityti daugiau

Trapecinio raumens elektrostimuliacija

Išdėstykite pirmąją elektrodų porą penkiais centimetrais žemiau po viršutine raumens dalimi. Kitą porą galite išdėstyti išsikišusios stuburo dalies aukštyje, ties devintu ir dešimtu slanksteliais.

Pirmąją proksimalinių elektrodų porą taip pat galima išdėstyti ties antru ir šeštu slanksteliais, prie vidurinės ir apatinės trapecinio raumens dalies. Kita elektrodų pora dar gali būti išdėstoma virš viršutinės mentikaulio dalies, prie vidurinių ir viršutinių raumens audinių.

Skaityti daugiau

Trigalvio žasto raumens (tricepso) elektrostimuliacija

Išdėstykite proksimalinių elektrodų porą 8-10cm atstumu nuo raumens centro, maždaug pažasties aukštyje. Distalinių elektrodų porą klijuokite virš trigalvio raumens.

Skaityti daugiau

Keturgalvio šlaunies raumens (kvadricepso) elektrostimuliacijos programa

Elektrodai gali būti dėstomi skirtingomis pozicijomis, priklausomai nuo siekiamų tikslų.

Jei norite stimuliuoti tiesiuosius šlaunies raumenis (Rectus Femoris), išdėstykite proksimalinius elektrodų padukus apytiksliai 8cm atstumu nuo norimos stimuliuoti vietos, iš abiejų pusių, o distalinius padukus dėkite ant kvadricepso. 

Skaityti daugiau

Dvilypio blauzdos raumens elektrostimuliacija

Išdėstykite elektrodus, kaip pavaizduota nuotraukoje: proksimalinius elektrodus klijuokite šalia raumens pradžios, šiek tiek po juo, bet niekada - ant pakinklio duobutės. Distalinius elektrodus dėkite ant blauzdos raumens. Siekiant geriausio poveikio, galima išbandyti įvairias elektrodų pozicijas.

Skaityti daugiau

Pusgyslinio ir pusplėvinio dvigalvių šlaunies raumenų elektrostimuliacija

Išdėstykite pirmąją elektrodų porą 8cm atstumu nuo šlaunies raumenų pradžios, žemiau sėdmenų. Kitą porą klijuokite virš tų pačių šlaunies raumenų 8-10cm virš pakinklio duobutės.

Skaityti daugiau

Didžiojo sėdmens raumens elektrostimuliacija

Yra keli elektrodų išdėstymo būdai šio raumens stimuliacijai, vienas iš jų yra pavaizduotas nuotraukoje. Klijuokite du elektrodus penkiais centimetrais žemiau raumens pradžios. Kitą elektrodų porą klijuokite virš priekinių sėdmenų raumenų.

Skaityti daugiau

Vidurinio sėdmens raumens elektrostimuliacija

Išdėstykite pirmąją elektrodų porą penkių centimetrų atstumu nuo raumens pradžios, ant sėdmens aponeurozės ir paraleliai klijuokite distalinių elektrodų porą aukštesnėje iliotibialinio trakto dalyje.

Skaityti daugiau

Rodoma 1 - 22 iš 22 straipsnių