Žingsniamatis - fizinio aktyvumo kontrolės prietaisas TANITA AM-120E - 1

Turite klausimų apie prekę? Norite užsisakyti prekę telefonu?
Paskambinkite: 8 683 68331
arba  parašykite savo klausimą

Žingsniamatis - fizinio aktyvumo kontrolės prietaisas TANITA AM-120E

Garantija: 12mėn.
Rodo žingsnių skaičių, nueitą kelią, judėjimo intensyvumą, sudegintų kalorijų kiekį, turi 7 dienų atmintį.

More details

Tanita
Kaina:56,48 €

Pristatysime
gruodžio 18d. - 19d.
Pristatymas į namus
Nemokamai
Pristatymas į siuntų terminalą
Nemokamai
Mokėkite:
  • Bankiniu pavedimu
  • Elektronine bankininkyste
  • Kortele arba grynais pristatymo metu
  • Lizingu
Lizingo bendrovės:

Prekės aprašymas


manufacturer_40.jpg

Žingsniamatis - fizinio aktyvumo kontrolės prietaisas TANITA AM-120E

Inovatyvus fizinio aktyvumo kontrolės prietaisas Tanita AM120E sukurtas remiantis paskutiniais mokslinės medicinos tyrimais.

Šis žingsniamatis - fizinio aktyvumo kontrolės prietaisas skatina padidinti savo fizinio aktyvumo lygį. Jis parodo judėjimo intensyvumą, žingsnių skaičių, nueitą kelią bei sudegintų kalorijų kiekį. Skirtingai, nei įprasti žingsniamačiai, šis inovatyvus prietaisas skaičiuoja net ir tas kalorijas, kurias sudeginate miegodami, sėdėdami biure, ilsėdamiesi. Prietaisas parodo Jūsų energijos sąnaudas per visą parą, vaikščiojant, dirbant sode, sėdint ar miegant. Visi rezultatai yra saugomi 7 dienas, leidžia matyti savo pažangą bei motyvuoja. Triašės (3D) technologijos, naudojamos šiame žingsniamatyje dėka, gaunami ypač tikslūs rezultatai.

Šis prietaisas gali būti nešiojamas rankinėje, marškinių ar kelnių kišenėje.

Jis parodo dabartinį judėjimo intensyvumą – skatina laipsnišką veiklos intensyvumo didinimą.

Rodo sudeginamų kalorijų kiekį, kai esate aktyvūs arba ilsitės. Parodo skirtumą tarp bazinės medžiagų apykaitos ir faktinio sudegintų kalorijų kiekio.

24 val. veiklos intensyvumo grafikas rodo Jūsų judėjimo intensyvumą kiekvieną valandą paros bėgyje.

Ar žinote, jog Pasaulio Sveikatos Organizacija (PSO) rekomenduoja:

  • 5 dienas per savaitę po 30 minučių ar daugiau Jūsų judėjimo intensyvumas (METs) turėtų viršyti 3.
  • ARBA šį fizinį krūvį pakeisti panašiu vidutinio ar didelio intensyvumo fiziniu aktyvumu.
  • ARBA 3 dienas per savaitę po 20 minučių ar daugiau Jūsų judėjimo intensyvumas (METs) turėtų viršyti 6.
  • Treniruotis mažiausiai 2 kartus per savaitę.


AM 120 Fizinio aktyvumo kontrolės prietaiso savybės:

  • Mažas ir kompaktiškas, paprasta nešiotis su savimi;
  • Triašės technologijos dėka seks Jūsų aktyvumą nešiojamas marškinių ar kelnių kišenėje, prisegtas prie drabužių, rankinėje;
  • Didelis, aiškus 24 valandų aktyvumo grafiką rodantis ekranas;
  • Su aktyvumu susijusios energijos sąnaudos (AEE) (kcal);
  • METs – judėjimo intensyvumas;
  • Skaičiuoja paros žingsnių skaičių;
  • Nueitas atstumą (km) per parą;
  • Ėjimo laiką;
  • Bendrą per parą sunaudotų kalorijų kiekį (kcal);
  • Bazinę medžiagų apykaitą (kcal);
  • Turi 7 dienų atmintį.