Nuovargis

Nuovargis - vienas labiausiai šiuolaikiniame pasaulyje paplitusių simptomų su kuriuo kovoti daugelis bando dideliu kofeino ir net alkoholio kiekiu. Deja, rezultatas yra priešingas, kadangi bandydami dirbtinai sukelti aktyvumą mes dar daugiau išeikvojame energijos.
 
Nuovargis gali būti kelių rūšių:
 
1. Nuovargis kojose.
2. Nuovargis rankose.
3. Raumenų nuovargis.
 
Nors nuovargį gali sukelti labai daug skirtingų priežasčių, tačiau dažniausiai jas visas vienija per didelis nervinis išsekimas, mieguistumas ir nuotaikos nebuvimas.
 
Kas yra nuovargis?
 
Nuovargis - psichologinė ir fizinė žmogaus būsena, kuomet atlikti įprastus kasdieninius darbus pasidaro per sunku. Jis gali būti laikinas ir nuolatinis bei reguliarius, kad kuo ilgiau jaučiamas nuovargis - tuo labiau įprasti kasdieniniai darbai tampa per sunkūs.

Daugelis gydytojų tikina, kad net ir fizinis nuovargis gali kilti dėl psichologinių problemų, tad jas išsprendus atsiranda kur kas daugiau jėgų, raumenų nuovargis dingsta. Dėl nuolatinio intensyvaus gyvenimo tempo bei dažno darbo prie kompiuterio žmonės nebežino kaip atsipalaiduoti, nuolatos galvoja apie darbus, kurie jų laukia. To rezultatas - ne tik rankų ar kojų nuovargis, tačiau ateityje ir kur kas rimtesnės ligos.
 
Nuovargio požymiai:
 
  • Raumenų skausmas ir raumenų nuovargis.
  • Jėgų nebūvimas ir fizinis nuovargis.
  • Nuolatinis nuovargis ir mieguistumas.
  • Nemiga. Ją dažnai sukelia nuovargis ir pervargimas.
  • Pakitusi išvaizda.
 
Nuovargis ir jo įveikimo būdai
 
Kiekvienas žmogus nuo nuovargio atranda jam tinkamiausią gydymo būdą. Universalus vaistas - masažas ir poilsis. Kaip atsikratyti nuolatinio nuovargio? Suraskite sau tinkamiausią poilsio būdą, pakeiskite kasdieninį rėžimą. Vietoj vaistų rinkitės masažus ir šildomuosius kompresus. Jokio skirtumo, ar šildysite kojas, ar nugarą - ilsisi visas organizmas, tad po gana trumpo laiko jau pamatomi pirmieji teigiami rezultatai. Kaip sumažinti kojų nuovargį? Puikiai tiks limfodrenažinis masažas, atpalaiduojančios procedūros. Pastovus kojų nuovargis liks praeitimi.
Nuovargis bus mažesnis jeigu daugiau aktyviai leisite laisvalaikį ir vartosite kuo daugiau sveiko maisto. Siūlome į kasdienius patiekalus įtraukti kuo daugiau daržovių ir kuo daugiau termiškai neapdoroto maisto. Kojų nuovargis nebekankins, jeigu sumažinsite savo svorį.
 
Skirkite daug kuo daugiau laiko, kadangi nesusitvarkius nemalonių nuovargio simptomų vėliau galima susirgti sunkiomis ir sunkiai įveikiamomis ligomis. Užkirskite kelią jų atsiradimui.