Po gautos žinutės apie užsakymo išsiuntimą,teko Ieškoti , kodėl jo ņėra
Kęstutis M.2023-02-27
Pristatymas siaubingas
Buvo problemų su pristatymo kurjeriu. Produktas buvo paliktas 2km nuo namų adreso palikus dvi žinutes nelabai aiškios. Teko kontaktuoti kurjerį , klausti kur prekė. Buvo pranešta Biomed apie nesklandumus. Mergina vardu Tatjana pažadėjo išsiaiškinti problemą, tačiau praėjo trys savaitės ,jokio atsakymo iš Tatjanos negavau.. Pristatymas į namus faktiškai neįvyko. Pirmą kartą susidūriau su tokiu neprofesonaliu pristatymu. Iš esmės kompanija nuvylė. .
Galina J.2022-02-14
Pristatymas ir kliento informavimas
Buvo keista gauti du krovinius atskirai, pusiau tuščiose dėžėse. Pristatymo laikas skyrėsi per maždaug savaitę. Būtų buvę tikrai smagu žinoti, kad bus atskiri siuntiniai jeigu jau nebuvo galima siųsti jų kartu.
Vita S.2021-02-26
Aptarnavimas
Pirkinio laukiau 5 dienas, tai gana ilgas laiko tarpas. Nelabai supratau, kaip siuntinys gali keliauti net 5 dienas, kai siuntėjas ir gavėjas viename mieste. Sekdamas internete siuntinį, mačiau, kad siuntinys 3 dienas tiesiog lauke kurjerio. Kadangi buvau po peties operacijos, paties itvaro reikėjo kuo greiciau. Manau, jog reikia tobulinti siuntinio logistika ir stengtis siuntinius pristatyti greiciau.
Algis Z.2021-02-10
Nepatenkita klientė
:(
Diana L.2018-09-30
BioMed.lt - Vidutinis įvertinimas: 9.9/10 - Atsiliepimų skaičius: 3304
Pirkėjų atsiliepimai apie BioMed.lt